13.2.08

Martins side - Barnslig gneldresuppe

Ok, bloggen er ikke noe å see på. Det ser ut som en 3 åring har lekt seg i paint, men nå er det faktisk ikke designet jeg skal kicke på, selv om de fleste ville blitt kvalme og plaget med oppkast bare ved å gå inn på det som kalles Martins side.

Innholdet derimot kunne vel fritt blitt skrevet av en treåring som føler seg urettferdig behandlet i barnehagen og vil hevne seg på de andre barna. Mere sure oppstøt, barnslige betraktninger og keitete bemerkninger om andre som ikke liker hva han skriver skal man vel faen meg lete lenge etter.

Mitt forslag til denne bloggeren er å fullføre barnehagen før han fortsetter å skrive i bloggen. Jeg har null peiling på hvor gammel denne skapningen er, men ved et raskt overslag vil jeg nok tro at alderen neppe kan være over 5 år. Mest sannsynligvis er det nok en av foreldrene som skriver for denne bitre guttungen, og jeg synes rett og slett det er for jævlig at de ikke har forklart gutten at han heller burde skrive nø konstruktivt i blekka si. FY! FY! FY! til foreldrene til Martin som lar han holde på slik!